17.03.2010

Og vinneren er:


Da var vinneren kåret:) Brukte et slik program som trakk vinneren. 
Den heldige er: Cosmos 
Hun får to hjerter som jeg syr til henne i valgfri farge.


Andreplassen gikk til:Mitt lykkelige hjem. 
Hun får velge et hjerte som jeg syr til henne.

Skal sette i gang med en liten hjerte produksjon i kveld, får besøk av min veeeldig gode venninne Merete som skal hjelpe til mot at hun får med deg to blåe hjerter hjem...

Tusen takk til alle som har deltatt! 
Ha en fin kveld alle sammen:)

12 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!! Synd jeg ikke vant:) for de var virkelig fine:)
    Ha en fin kveld.
    Klem J

    SvarSlett
  2. Ja jeg får si gratulerer til de heldige vinnerne.
    Følte at jeg ble lei meg fordi jeg ikke var en av de heldige, så hipp hipp for dem og takk til deg for de nydelige hjertene.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige;) Nydelige hjerter. Høres koselig ut med sykveld. Jeg syr gardiner- igjen..hadde tenkt å sy lift-gardin- men det tør jeg ikke enda. Har kjøpt et ferdig oppheng- men det er for bredt- og jeg må vel frem med saga for å kutte- og det er skummelt;)
    ønsker deg en fortsatt fin uke!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til dere som vant :)
    Nydelige hjerter :)

    SvarSlett
  5. Jippi, vant jeg:) tusen takk:)
    alle hjertene var nyydelige,så å bestemme seg for farge er ikke lett. Kan ikke du bare overraske meg;)

    adressen min er:
    Linda Haraldstad
    Langdalveien 10a
    8520 Ankenesstrand

    ønsker deg en fantastisk kveld videre:)
    klem<3

    SvarSlett
  6. Å herlig land så heldig jeg var:-)
    Gleder meg til de nydelige hjertene du lager, kommer i postkassa mi..
    Vil gjerne ha ett i rosa (gjerne med ruter som på bilde) og ett hvitt ett.
    Klem Marianne

    epost adr min er marianne@olto.no

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige som vant disse nydelige hjertene ♥

    Du har en kjempefin blogg med mye fint som jeg liker ;)

    Stå på å sy mange fine hjerter ♥

    Siv ♥

    SvarSlett
  8. Gratulere så masse til vinneren! De hjertene er bare så søte ♥

    Klem fra Sophie Mari

    SvarSlett
  9. Kjempeheldige vinnere, for hjertene dine er nydelige:)
    Ha ei super helg,
    klem fra Kate:)

    SvarSlett
  10. Grtulerer til vinnerne :) Så koselige hjerter du syr!

    God helg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Så fine hjerter du lager. Nydelig. Takk for hyggelig kommentar og god helg!

    SvarSlett
  12. Ja, du lager nydelige hjerter, og GRATULERER så mye til de heldige vinnerne!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett