14.03.2010

14. mars i fjor

Den 14. mars i fjor så været slik ut i Vadsø...
Den 14. mars i år gidder jeg ikke engang å ta bilde for bare å vise snø, snø, snø! Her er Kaia og hennes lille venninne på "Ytreby" stranda, i nydelig sol og super temperatur, og koser seg. Vi grillet pølser og koset oss hele dagen. Det kan vi bare se lenge etter nå:(


Snart er det påske og til uka skal vi ha et lite "påskeverksted". I dag skal jeg finne fram den pynten vi lagde i fjor og tidligere år. Tror det kan bli rene skattejakten.... Vi har nemlig et rom i kjelleren som ikke tåler dagens lys, say no more!











Holder også på å sy litt, toalettmappe, flere hjerter og en dongerikjole skal få er oppfrisking og omsøm.
Alle er ute av hus, noen på hytta og en på tur med bestemor og bestefar til Polmak. Deilig med en liten husmorferie HJEMME!

Ha en fin fin søndag, nå setter jeg i gang med mine planer for dagen:)

4 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Koselig blogg du har. Har lagt meg som følger. Likte godt de hjertene du hadde laget lenger nede.
    Her i vest våknet vi til nysnø i dag. Ikke noe særlig. Vi vil ha vår nå.
    Ha en fin søndag og velkommen til bloggen min om du vil :)
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Kos deg hjemme med Husmorferien, høres særdeles godt ut!

    SvarSlett
  3. Høres hærlig ut med husmorferie hjemme!!
    Nyt uka som kommer, så får vi krysse fingrene for at våren dukker opp snart:)
    Klem fra Kate:)

    SvarSlett
  4. Uff ja, den lar vente på seg denne våren i år...
    Koseleg blogg du har, legg meg til som følger eg, for her kjem eg nok innom att... :-)
    Ha ein flotte søndagskveld vidare.
    Klems

    SvarSlett