09.11.2009

Trekning i morgen!


Skulle bare si at det er trekning i morgen så da er det siste sjanse i kveld til å være med på konkurransen min:D Sleng dere gjerne med, dere som enda ikke er med. Har pr. skrivende stund 75 deltakere og er KJEMPE fornøyd med det!!! Morro at så mange av dere er med:D Har fått mange nye bloggvenninner, og skal prøve og være flink til å legge igjen små spor etter meg på bloggene deres. Må bare si det samme som Mor og datter kommenterte i et innlegg; det er ikke alle bloggene jeg kommer inn på, når jeg søker opp profilen er det ingen link til bloggen der. Sjekk det om dere ikke har hatt besøk av meg er dere snill. Vinnerne av 1., 2. og 3. plass vil selvsagt bli annonsert i morgen kveld på bloggen min så følg med:)
Har forresten hatt 2500 innom bloggen min siden konkurransen startet:D

Ha en finfin kveld ALLE sammen og tvi tvi i morgen.

1 kommentar:

  1. Så vakkert det putevaret i forrige innlegg var, god ide og skrive "sov godt"
    Håper jeg vinner imorgen...alltid så spennende med sånne trekninger!

    Klem Lenemora

    SvarSlett