01.08.2009

Ferie modus

Da blir det et lite innlegg fra Sweden, er i Luleå på campingferie. Har vært en tur på østlandet før vi dro hit, så det blir nok noen bilder derfra etterhvert. Denne utrolig flotte boka var premien jeg fikk fra Landlig eleganse.
Den har vært lektyre i bilen på tur hit, så jeg må benytte anledningen å takke Mette for en super inspirerende premie!

Siden jeg har vært inne å studert bloggene til mine bloggvenninner, kom jeg over Ralfefarfars paradis sin utloddning av dette nydelige håndkleet.
Ønsker meg det veeeeldig!
Tar kvelden nå, blogges snart, god natt:)

3 kommentarer:

  1. Så flott premie du har fått. Den boken ser inspirerende ut :)

    God ferie videre! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så artig at jeg har vunnet samme boken;) Gleder meg til den kommer;) Kos deg med ferien som gjenstår;) Jeg strikker for harde livet her;)

    SvarSlett
  3. Så gøy at du hadde lagt deg til som følger;)
    Så fant jeg jo deg også.
    Ha en fin uke

    klem

    SvarSlett