13.08.2009

Dots or no dots?

Synes selvfølgelig Green gates prikkete servise er kjempesøtt.
Men, synes samtidig det kan bli vel mange prikker. Så kom jeg over dette ensfargede serviset på vår eminente brukt og antikk butikk Det hvite hus. Har så og si identisk farge som det prikkete, og lot seg mer en gjerne kombinere. Riktig koselige sammen,enkelt og romantisk.

Nå kan det godt slutte å regne for min del! Ønsker å tilbringe noen dager i hagen, utvide bed, legge en hellesti til dukkehuset osv. osv...

Satser på en bedre dag i morgen:)
God natt alle sammen.



5 kommentarer:

  1. Flott servise! Og det fungerer fint å kombinere det med det prikkete!

    Håper du får opphold snart, da! Her har det vært fint i noen dager, men er meldt dårlig til helgen...typisk! Får nyte solstrålene når de titter fram!

    Ha en fin fredag! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så fine serviser! De passet jo perfekt sammen! :) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Det var et herlig servise;) Er jo blitt Greengate jeg også..nå har jeg kjøpt to slike prikkete lattekopper i bers-grått- eller hva den fargen nå heter, skulle gjerne hatt lyseblått, men det fantest ikke i butikken;)
    SÅ koselig med nye innlegg fra deg;)

    SvarSlett
  4. Veldig fine serviser, og så fint isammen! Jeg la meg til som følger, en koselig blogg du har!

    SvarSlett
  5. Vilken vacker blogg du har och fint blev ditt porslin du köpte :-)
    Jag har lagt in dig som medlem på SIB nu,blir glad om du vill länka med SIB"blomman". Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvarSlett