18.05.2009

Detaljer fra stua

På tide men noen små detaljer fra stua. Disse rammene er fra Sia, veldig søte og forseg gjorte. Mine håpefulle små passer utmerket inn i disse.


Dette bordet kjøpte mine foreldre i 1982 da vi flyttet inn i vårt nybyggede hjem. Det var avlastningsbord til spisebordet. Sto lenge i kjelleren og jeg fikk det da jeg spurte pent. Det er original hvitt, så det var bare å ta det i bruk.


Kjøpte disse 3 fylte ildtoppene før påske, og de står utrolig nok enda!



Mine egne bilder, hengte over sofaen i tv delen av stua. Har flyttet de nå, siden jeg ommøbelerte for noen uker siden. Disse synes jeg gir en fin ro når man ser på dem. Hundekjeksen er plukket i hagen, egentilg ugress, men nydelige til tross.




Vi holder på å planlegge hage prosjektene for sommeren. Ser ut til at det blir en del, så vi får nok lage en prioriteringsliste.
Platt på plenen til en møbelgruppe. Fikse innkjørselen, blomsterbedene, litt gravearbeid ved kjellerinngangen, ny trapp til bak inngangen osv. osv.

Holder dere oppdatert, og snart kommer bilder av huset sett utenifra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar